Selecteer een pagina

Onderzoek

Vragen over het gedrag van een consumentengroep? wij vinden een antwoord.

Voor wie?

Ieder product of ervaring lokt een andere reactie uit bij een consumentengroep. Zo kan een product de juiste snaar raken bij de ene groep maar bij de andere groep niet. Om een nieuwe of bestaand consumentengroep beter aan te spreken is informatie over de reactie van deze consumentengroep essentieel. Met methodes uit de neurowetenschap en inzichten uit de consumentenpsychologie gaan wij op zoek naar antwoord zodat jij beter het gedrag van de consument kan begrijpen.

Dit levert onderzoek jouw op

Na het onderzoek ontvang je een uitgebreid rapport met hierin adviezen die meteen toegepast kunnen worden.
De ruwe data die wordt meegeleverd bestaat uit video-opnames, emotie analyse opnames en heatmaps gegeneerd door alle participanten in het onderzoek. Lees meer

Onderzoek bij Neurolyzers

Om een compleet beeld te krijgen van de knelpunten die kunnen ontstaan bij een gebruiker, wordt door ons gebruik gemaakt van emotie-analyse en eyetracking. Met deze onderzoeksmethode genereren we de feedback die nodig is om uw product optimaal te kunnen inzetten.

  • Zie wat werkt en leer waarom
  • Ontdek de knelpunten
  • Verminder frustratie

Het begint met een vraag